In lumine Lunae

In lumine Lunae

Halott Fiú Dala

2022. szeptember 18. - Faniel

Nightwish - Dead Boy's Poem (link)

Nincs több szégyen, se nekem, se neked
Sajnálom

Csendből születve, a csenddel tele
A világ legszebb koncertje
Amiért élni lehet, vagy meghalni
Szívemnek tán otthonra lelni

Dalold, mi bennszakad
Felejtsd, mi bennakad
Siess a szép szemekbe beleveszni
Verseim közt járva, a hervadó zene
Szerelmeslevelem az égnek

Ne kívánj egy jobb világot
Az a darab már megíratott
Kívánságok dallamba írva
Talán az éj majd megadja

Írtam az árnynak, írtam a szűznek
Az éden szépéért életem is adtam
Lett királyságom, majd bölcseletem
Istenné mégsem válhattam

Ne kívánj egy jobb világot
Az a darab már megíratott
Kívánságok dallamba írva
Talán az éj majd megadja

"Ha olvasod ezt a sort, ne a kézre gondolj, ami írta
Csak a versre emlékezz, a bárd fájdalma könnyek nélkül
Hisz én adtam neki az erejét, és már csak ebben vagyok jó
Szerető otthon, az anya öle, esély az örökkévalóságra
Ha vágynak rád, az borzongatóbb, mint hittem volna
A zongora édes hangján szólal meg az életem"

"Taníts szenvedélyt, mert félek nekem már nincs
Mutass szeretetet, öleld az elhagyottat
Bár többet adhattam volna azoknak, akik szeretnek
Sajnálom
Az idő tudja (keserű a búcsúja)
Nincs több szégyen, se nekem, se neked
És Te... Bár ne szeretnélek többé..."

Magányos lélek
Habokba tér meg
Magányos lélek
Habokba tér meg

"Bár többet adhattam volna azoknak, akik szeretnek
Az idő tudja"

Magányos lélek
Habokba tér meg
Magányos lélek
Habokba tér meg

A bejegyzés trackback címe:

https://inluminelunae.blog.hu/api/trackback/id/tr9017933869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása